Şirketimizin portföyünde bulunan projelerin satış sürecinde ‘ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ’ olarak görev yapacak, müşteriler ile telefondaki ilk görüşmeleri kurumsal standartlara, prosedürle ve talimatlara uygun bir şekilde görüşecek takım arkadaşlar arıyoruz.
Aranan Nitelikler
En az lise mezunu,
İletişim becerileri güçlü,
Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi gelişmiş, iş takibinde başarılı,
Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen,
İkna kabiliyeti yüksek, inisiyatif alabilen,
Müşteri odaklı ve müşteri sadakatini sağlayabilen,
İyi bir dinleyici ve problem çözme yeteneğine sağlık,
Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilen,
MS Office programlarına hakim,
İyi bir zaman yönetimi becerisine sahip,
İç motivasyonu yüksek,
Disiplinli ve etik değerlere önem veren,,
Antalya’da ikamet eden takım arkadaşları arıyoruz.
İş Tanımı
Günlük arama hedeflerine ulaşmak,
Gelen çağrıları yanıtlamak ve yönlendirmek,
Müşteri memnuniyetini sağlamak için etkili iletişim kurmak,
CRM sistemine müşteri kayıtlarının doğru ve sistem altyapısına uygun bir şekilde oluşturulmasını sağlamak,
Şikayet ve sorunları çözmek için gerekli adımları atmak,
Müşteri verilerini doğru ve güncel bir şekilde kaydetmek,
Çağrı merkezi performans hedeflerine ulaşmak için çalışmak,
Paylaşılan dataları arayarak günlük, haftalık ve aylık randevu hedefine ulaşmak,
Alınan randevuların takibi ve sonuca ulaşılması,
Ulaşılan, ulaşılmayan, olumlu, olumsuz görüşmelerin kayıtlarının tutulması ve takibi,
Şirketimiz portföyünde bulunan projeler hakkında telefonda müşterilere ön bilgi verilerek randevuların oluşturulması.